Koszty dostawy

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni roboczych (od momentu otrzymania potwierdzenia). Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Wysyłamy zamówienie w przeciągu 24 godzin jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu roboczym i zamówione produkty są dostępne na magazynie.

 

Koszty przesyłki

InPost Paczkomaty - 11,90 zł
Poczta Polska - 15 zł
Poczta Polska przesyłka za pobraniem - 21 zł
Kurier - 14,90 zł
Kurier paczka za pobraniem - 16,90 zł
paczka międzynarodowa - płatność wg cennika usług pocztowych www.pocztex.pl

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 200 zł - koszty przesyłki poprzez przesyłkę InPost Paczkomaty - GRATIS!

Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300 zł - koszty przesyłki poprzez przesyłkę kurier i Poczta Polska - GRATIS!

Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia w punktach odbioru:
1) w siedzibie firmy na ul. Kopaniana 54/56 w Poznaniu - GRATIS!
2) w sklepie firmowym na ul. Gwarna 3 w Poznaniu - GRATIS , możliwość przymierzenia towaru w sklepie
3) w sklepie firmowym w Galerii Sucholeskiej w Suchym Lesie - GRATIS, możliwość przymierzenia towaru w sklepie.


 

Przesyłka pocztowa

Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 2-7 dni. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8-20, nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku braku odbiorcy w mieszkaniu pozostawia awizo i zamawianą bieliznę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych.

Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości zostawienia awizo (np. domofon na klatce mieszkaniowej). Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Nie mamy możliwości monitorowania drogi przesyłek pocztowych, a ustną informację na poczcie może uzyskać tylko adresat. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z nami pod adresem sklep@mikoma.com.pl.

 

Przesyłka pocztowa priorytetowa

Paczki pocztowe priorytetowe są opracowywane, przewożone i doręczane w pierwszej kolejności. Paczka pocztowa priorytetowa jest doręczana w kraju w zasadzie w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Paczka pocztowa ekonomiczna jest doręczana w kraju w zasadzie do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania.

W miastach wojewódzkich i liczących powyżej 100 tys. mieszkańców paczki priorytetowe są doręczane od poniedziałku do soboty, a w pozostałych miejscowościach od poniedziałku do piątku.

 

Przesyłka za pomocą PACZKOMATY24/7 - InPost

koszt wysyłki - 9,90 zł (maksymalna waga przesyłki to 12 kg)

UWAGA! Do skorzystania z usługi Paczkomaty 24/7 niezbędne jest założenie konta użytkownika na stronie internetowej operatora - Paczkomaty24/7

 

Przesyłka kurierska

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy kurierskiej. Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki. Można ustalić przybliżony czas dostarczenia przesyłki pomiędzy godziną 10-21. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić kolejne doręczenie na swoj adres. Kolejne doręczenie, o ktorym mowa w zdaniu poprzednim, jest wykonywane nieodpłatnie. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna sie od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

 

Prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.mikoma.pl przysługuje - na podstawie przespisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
MIKOMA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań

2. Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. Towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, jeżeli jest to możliwe prosimy o odesłanie w oryginalnym opakowaniu i metkami. Prosimy o wypełnienie przesłanego wraz z towarem Oświadczenia w sprawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

3. Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zakupiony towar należy zwrócić w przeciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na poniższy adres:
MIKOMA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań

4. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez www.mikoma.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

6. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, zwrot świadczeń następuje zgodnie z wskazaną opcją w oświadczeniu od odstąpieniu od umowy na odległość.

7. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez www.mikoma.pl pokrywa sprzedawca.

8. Niedopuszczalne jest dokonywanie zwrotu rzeczy, w wyniku realizacji prawa do Odstąpienia od umowy zawartej na odległość w sklepach stacjonarnych MIKOMA.

9. W przypadku chęci wymiany zamówionego towaru należy zwrócić towar zgodnie z procedurą "odstąpienie od umowy zawartej na odległość" i złożyć ponownie zamówienie w sklepie www.mikoma.pl

 

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

2. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.

3. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

4. Zwracane produkty nie powinny nosić śladów używania, w razie posiadania prosimy odesłać oryginalne opakowanie oraz ometkowanie.

5. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar pod adres sklepu: MIKOMA Sp. z o.o. Sp.k., ul. Kopanina 54/56 60-105 Poznań.

6. Do przesyłki prosimy dołączyć otrzymany rachunek, na którym prosimy umieścić informacje o reklamacji. W przypadku braku rachunku prosimy o przesłanie pisma reklamacyjnego dodatkowo zawierające dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa klient. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty odesłania reklamacji zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

7.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem (jeżeli z uzasadnionych przyczyn reklamacja będzie rozpatrywana dłużej powiadomimy o tym klienta). W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru oraz przesyłki lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

8. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

9. Bielizna, której reklamacja nie zostanie uznana, będzie odesłana na koszt klienta.