Bezpieczeństwo transakcji

Bezpieczeństwo danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) informujemy, że dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia oraz informowania klientów o oferowanych przez nas produktach (w wyniku dobrowolnej zgody klienta, który w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania treści marketingowych). Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim. Pełna polityka prywatności znajduje się TUTAJ

 

Płatność przelewem

Prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany w e-mailu numer rachunku w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy tej formie płatności klient ponosi ryzyko zapłaty za towar, którego nie będziemy mogli sprowadzić, w takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwracana na konto klienta.

 

Płatność kartą kredytową

Bezpieczny serwis DotPay, z którego korzysta sklep "Mikoma", dokonuje autoryzacji następujących systemów kart płatniczych: Visa, MasterCard/EuroCard (za wyjątkiem systemu Maestro), JCB, Dinners Club, Polcard.
DotPay akceptuje płatności poprzez mTransfer (BRE Bank mBank), usługę Płacę z Inteligo (bank PKO BP), MultiTransfer (BRE Bank MultiBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), ING Online (ING Bank), BPH, Deutsche Bank, Nordea oraz wpłaty w formie dowolnego przelewu bankowego lub pocztowego.
Przy formie zapłaty kartą nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji. Po złożeniu zamówienia w sklepie www.mikoma.pll nastąpi przekierowanie na serwer DotPay, gdzie klient składający zamówienie poproszony zostanie o podanie w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu danych dotyczących swojej karty płatniczej. Na koniec zostajesz przekierowany z powrotem na strony sklepu "Mikoma", gdzie dowiadujesz się, czy transakcja została zrealizowana. Cała operacja trwa zaledwie kilkanaście sekund. Prosimy nie przekazywać nam danych karty w inny sposób niż podany powyżej, przesłanie numeru karty poprzez bezpieczne połączenie SSL na serwerze firmy DotPay.pl jest najlepszym sposobem dokonania zapłaty kartą, w takim przypadku do numeru karty nie będzie miał dostępu nikt oprócz banku rozliczającego.

Pozytywna autoryzacja karty nie jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu www.mikoma.pl. Podczas autoryzacji blokowana jest kwota określona zamówieniem. Potrącenie funduszy z konta klienta następuje w momencie realizacji zamówienia, wyłącznie za towar sprzedany klientowi, czyli za wysłane pozycje.